11.01.2019

Nasıl Birisini İsterdim?

     Nasıl birisini isterdin hayatında diye sordu bir ses. İçimdeki sese kulak vermeye koyuldum. Dış görünüşünün bi’önemi yoktu benim için ama saçlarının uzun olmasını isterdim. Saçlarını okşamak için elimi saçlarında gezdirdikten sonra elimi kokladığımda kokusunu duyabilmeyi isterdim.  
     Sabah kıyafet seçme telaşındayken dolabını açtığında sen her halinle güzelsin yazılı notumu gördüğünde yüzünde bir tebessüm oluşabilsin isterdim. Aramızın en boktan olduğu zamanlarda bile çektiğimiz herhangi bir nefes sigarada karşılaşabilmeyi dilerdim. 
      Şarap kadehini tutmaya çalışırken ki zarif bilek hareketlerini izleyip saatlerce onda kaybolmak en büyük hobim olsun , sadece sevmek ,sevişmek gibi aktivitelerle yetinmeyen mesela hissetmenin ne renk olduğunu merak eden birisini isterdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder