11.17.2019

Sadece Keyiften...

       Ne yazacağım veya yazmayalım bilmiyorum. Tek bildiğim yazacağım. Ne olursa olsun. Bir romana mı başlasam ? Şiir mi yazsam? Kısa hikayeler mi kurgulasam? Çıkmazları ,hayatımın var olan bütün kısımlarına kusursuzca yayabilmem sanırım şu ana kadarki en büyük başarım. En sonunda kararsızlığım hakkında yazmaya karar verdim. Yazmak için çok çabalamıyorum .Sadece içerisinde bulunduğum durumu aktarıyorum sizlere.


Kendi halimde bir derdim var. Sevmekten sıkılmayan , çabalamaktan usanmayan ama bir o kadar da ne yapacağı konusunda emin olmayan ... Ne yapsam bilemiyorum karar veremiyorum . Süt almak için girdiğim markette hangi markayı seçeceğimden tut mesleğimi değiştirme cesaretini gösterebildiğimde icra edeceğim  mesleğin kriterlerine kadar tam anlamıyla kararsızlığa batmış durumdayım. Aşkı arıyorum ancak çaba sarf etmiyorum. Bulunduğum durumdan memnun değilim ve değiştirmek için çabalamaktan , risk almaktan kaçıyorum. Maymun iştahlılığım yüzünden hislerime asla ama asla güvenemiyorum ancak en az hislerime güvenemediğim kadar hislerimle hareket ediyorum.
İronik bir yaşam. Kitaplıkta duran beni 4. kez oku diye yalvaran kitap , artık söndür beni diye haykıran küllüğe hoyrat bir şekilde bastırılmayı bekleyen sigara, mutfaktaki çekmecede  kaderine boyun eğmiş siyah çorba kepçesi, askıya asılmayı bekleyen ipten alınmış beyaz t-shirt ,yazılmayı bekleyen onlarca kelime, öğrenilmeyi bekleyen yüzlerce yeni bilgi ve çöldeki bir     kum tanesinin sahildeki serin suları düşleyişindeki umut, alakasız görünen nesneler  ve duygular bütününün aynı kapıya çıktığını yeni öğrenen bir insandaki heyecan...
Hayatımı pasif moddan aktif moda geçirmeyi başarabilecek gücü bulabildiğimde kendimde , kendime saygı duyabilecek mertebeye ulaşmayı hayal ettiğim günler gelecek aklıma ve yakacağım bir sigara. Bu sigara ne bastırılamayan nikotin ihtiyacından yakılmış olacak ne de unutmaya çalıştığım ancak unutulmamak için var gücüyle savaşan kederli anılardan.  Sadece keyiften...

3 yorum:

  1. Hayat böyle işte iyi kötü mutlu mutsuz bir şekilde devam ediyor elimizden geldiğince keyfini çıkarmak lazım bazı yerlerde harf eksiği var bilginize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkürler. Yaşamaya ve yaşadıklarımı aktarmaya çalışıyorum sadece . Yazım yanlışları konusunda elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Uyarınız için teşekkürler.

      Sil
  2. aradığım melankoliyi buldum sanırım elinize sağlık...

    YanıtlaSil